GARANTİ SÜRESİ:
• Garanti süresi ne zaman başlar ve ne kadardır?
Malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
• Garanti süresi içinde değişen malın garanti süresi ne kadardır?
Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik’ te Madde 16’ da
belirtildiği gibi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır.
Örneğin, satın alındıktan 1,5 yıl sonra arızalanıp garanti kapsamında
değiştirilen bir parça için garanti süresi 6 aydır.
GARANTİ BELGESİ:
Garanti belgesine tarih atıp kaşe vurmak (onaylamak) kimin sorumluluğundadır?
Tüketicinin malı satın aldığı satıcı firmanın sorumluluğundadır. Tarih attırıp
kaşe vurdurmak ise tüketicinin sorumluluğundadır.
• Satın alım tarihi tahrif edilmiş/değiştirilmiş garanti belgeleri geçerli
midir?
Geçerli değildir. Ancak belge seri numarasında yer alan üretim tarihi, 1 yılı
geçmediyse geçerli sayılabilir.
• Satın alım tarihi bulunmayan ama bayii kaşesi bulunan garanti belgeleri
geçerli midir?
Geçerli değildir. Ancak belge seri numarasında yer alan üretim tarihi eğer 2
yılı geçmediyse, Yetkili Servis tarafından ürünün kullanım durumuna göre
belirlenen bir satın alım tarihi yazılıp kaşelenmesi durumunda geçerli
sayılabilir.
TAMİR SÜRESİ:
Tamir süresi 30 iş günüdür. Bu süre geçtikten sonra, tüketicinin değişim isteme hakkı doğar.
ÜRÜN DEĞİŞİMİ:
• Tüketici hangi durumlarda değişim talep edebilir?
1-Eğer ürün, satın alım tarihinden sonra 30 gün içerisinde arıza
yaptıysa,
2-Tamirde kalma süresi 30 iş gününü geçtiyse,
3-Garanti süresi içerisinde, son 1 yılda, dördüncü kez tamire geldiyse,
4-Garanti süresi içerisinde arızaların toplamı altı kez olduysa, değişim
talep edebilir.<
DEĞİŞTİRİLEN PARÇANIN İADESİ:
• Tüketiciye değiştirilen yedek parça iade edilmek zorunda mıdır?
Garanti süresi içinde ise, değiştirilen parça tüketiciye gösterilmek zorundadır
(parça üretici/ithalatçı firmaya gönderilecektir)
Garanti süresi dışında ise, değiştirilen parça tüketiciye iade edilmek
zorundadır.
GARANTİ KAPSAMINA GİRMEYEN HUSUSLAR:
• Garanti kapsamına girmeyen hususlar nelerdir?
1-Cihaz üzerinde (tüketiciye tesliminden sonra) oluşabilen kir veya
lekeler,
2-Kullanım ve montajdan kaynaklanan arızalar,
3-Cihazı veya herhangi bir parçasını düşürmekten dolayı oluşan kırılma
ve arızalar,
4-Tüketiciye teslim edildikten sonra yanlış ambalajlama veya nakil
esnasında oluşan zararlar,
5-Yangın v.b. nedenlerden dolayı meydana gelecek arıza ve hasarlar.
• Üründe kullanım hatası olup olmadığına kim karar verir?
Üretici firma.
ÜYELİK:
• Sipariş verebilmek için üye olmak zorunda mıyız?
Sipariş vermek için üye olmak zorunda değilsiniz.
• Üye olurken verdiğim bilgileri başka bir kuruluş ile paylaşıyor musunuz?
Üye olurken verdiğiniz tüm bilgiler farklı kurum ve kuruluşlarla
paylaşılmamaktadır.
• Bilgilerimin güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
Bilgileriniz tüm güvenlik önlemlerinin alındığı serverlarda saklanmaktadır. 3.
Kişilerin erişimine kapalıdır.
SİPARİŞ VERME:
• Siparişleri hangi ödeme tipleri ile verebiliyoruz?
Siparişlerinizi Kredi Kartı, havale ilde ödeme ve kapıda ödeme seçeneklerinden
biri ile ödeyebilirsiniz.
• Kredi kartımdan onay alınamıyor neden?
Kredi kartınız internet üzerinden işlemlere kapalı olabilir, kredi kartınızın
limiti yetersiz olabilir.
SİPARİŞ TESLİM ETME:
• Kargo ücretini kim ödüyor?
Kargo ücretini KDV hariç 750 TL’ye kadar olan alışverişlerde müşterilerimiz
68 TL olarak, 750 TL + KDV ve üzeri alışverişlerde ise Perde
Sepeti ödemektedir. Kapıda ödeme seçeneği ile ödediğiniz zaman ayrıca 25 TL
ödemelisiniz.
• Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?
YURTİÇİ Kargo
• Kargomun nerede olduğunu nasıl takip edeceğim?
Siparis Takibi kısmından
takip edebilirsiniz.
SİPARİŞ İPTAL ETME:
• Siparişimi iptal edebilir miyim?
Siparişinizi iptal etmeniz gereken durumlar da siparişinizi verdikten 24 saat
içerisinde 0 262 751 08 98 no’lu telefondan mesai saatleri içinde iptal
sebeplerini bildirmeniz durumunda, işleminiz Müşteri Hizmetlerimiz tarafından
gerçekleştirilecektir.
İptal taleplerinize ilişkin kredi kartınıza yapılacak iptali, bankanıza bağlı
olarak, iptal işlemleriniz Perde Sepeti tarafından gerçekleştirildikten sonraki
5 iş günü içinde kredi kartınızda görebilirsiniz.
ÜRÜNÜN İADE EDİLMESİ:
• Satın aldığım ürünü iade etmek istiyorum bunu nasıl gerçekleştirebilirim?
"İade Şartları" koşullarını
karşılıyorsanız, İade ile ilgili her türlü sorunuzu
info@perdesepeti.com.tr adresine yazabilirsiniz ya da
0 (262) 751 08 98 no’lu telefondan mesai saatleri içerisinde bize
ulaşabilirsiniz.
• İade edeceğim ürünü nasıl göndereceğim?
İade edeceğiniz ürün/ürünleri YURTİÇİ Kargo ile gönderebilirsiniz.
• YURTİÇİ Kargo ile yapacağım iade gönderilerinde ücret ödeyecek miyim?
YURTİÇİ Kargo vasıtası ile yapacağınız iade yada tamir gönderileri için herhangi bir ücret
ödemezsiniz. Gönderilerinizi teslim ederken mutlaka YURTİÇİ kargoya firmanın PERDE SEPETİ olduğunu iletiniz.Diğer kargo firmalarıyla gönderdiğiniz takdirde ödeme tarafınızdan
yapılmalıdır.
Kapıda ödemeli siparişlerin iadesi durumunda kapıda ödeme ayrıca bir hizmet
olduğu için bunun bedeli geri ödenmez.
750 TL Üzeri Ücretsiz Kargo
256-Bit SSL Sertifikası ile Güvenli Ödeme
Peşin Fiyatına 4 Taksit İmkanı