Sayın Kullanıcı,
Perde Sepeti Web Site'sine hoş geldiniz, Web Sitesi PerdeSepeti.com.tr
Şirketi Altında faaliyet gösteren bir web sitesi olup gizlilik
ve haklar firmamız tarafından korunmaktadır.
Aşağıdaki "Satış Sözleşmesi", Perde Sepeti, siz değerli
kullanıcılarımıza sağladığı bilgi ve hizmetlerin sunumuna
ilişkin hükümleri düzenlemektedir. Perde Sepeti Web sitesine
giren ya da sitedeki formları dolduran her kullanıcı "Telif
Hakkı Bilgisi", "Gizlilik Sözleşmesi" ve "Kullanım Şartları"nda
yer alan hükümleri okumuş ve kabul etmiş sayılacaktır.
Satış Sözleşmesi
1. Sözleşmenin Tarafları
Satıcı : MEHMET GÜRKAN ALTUĞ
Adres : Gebze Organize Sanayii Bölgesi
1500.Sokak No:1502/A GEBZE/KOCAELİ
Tel : 0 262 751 08 98
Web Adresi: www.perdesepeti.com.tr
E-posta: info@perdesepeti.com.tr
Alıcı: web sitesini ziyaret eden ve satınalma
gerçekleştiren müşteri.
2. Iş bu sözleşmenin konusu, Alıcının
Satıcıya ait www.perdesepeti.com.tr web sitesinden elektronik
ortamda sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz
ve yine sözleşmede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı
ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması
Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve
Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak
ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu
mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı , ödeme sekli,
teslimat koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön
bilgiler ve "cayma" hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön
bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında
mal/hizmeti sipariş verdiğini is bu sözleşme hükümlerince kabul
ve beyan eder. www.perdesepeti.com.tr sitesinde ödeme sayfasında
yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin ayrılmaz
parçalarıdır.
3- Satıcı tarafından beyan edilen bulunan is
bu sözleşme alıcı tarafından siparişin web sitesinde
onaylanmasına mütaakip kabul edilmiş sayılmaktadır.
4- Mal/hizmet, Alıcının teslimini talep
etmiş olduğu adresinde sipariş esnasında belirtilen teslim şekli
ile yollanmaktadır.
5- Teslimat masrafları Alıcıya aittir.
Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş
yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan
etmişse, teslimat masrafı Satıcıya aittir. Teslimat; stokun
müsait olması ve mal bedelinin Satıcının hesabına geçmesinden
sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmetin siparişinden
itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde
yazılı mail yolu ile bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım
hakkını saklı tutar. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli
ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı
mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
6- Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim
almadan önce muayene edecek ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb.
hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim
almayacaktır. Teslim alınan Mal/hizmetin hasarsız ve sağlam
olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle
korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa
mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir.
Mal/hizmetin tesliminden sonra Alıcıya ait kredi kartının
Alıcının kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz
kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni
ile ilgili banka veya finans kurulusunun mal/hizmet bedelini
Satıcıya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş
olması kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde Satıcıya
göndermekle yükümlüdür. Bu takdirde teslimat giderlerini satıcı
karşılar. Alıcı ekstra gönderim ücreti ödemez.
7- Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin
sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve
varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim
edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu mal/hizmet, Alıcıdan
başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek
kisi/kurulusun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu
tutulamaz. Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra
10 (on) gün içinde mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı
iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi) gün içinde iade alir. Haklı
gerekçelerle satıcı, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan alıcıya
eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin
ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi
dolmadan alıcıya bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 10(on)
gün içinde iade edilir. Garanti belgesi ile satılan
mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı veya
bozuk olan mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli
onarımın yapılması için Satıcıya gönderilebilir, bu takdirde
teslimat giderleri Satıcı tarafından karşılanacaktır.
8- Mal/hizmetin Cinsi ve türü, Miktarı,
Marka/Modeli, Rengi ve Tüm Vergiler Dâhil Satış Bedeli www.Perdesepeti.com.tr
adli web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan
bilgilerde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan
faturada belirtildiği gibidir.
9- Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş sonu
mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye
gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur.
10- Alıcınin, kredi kartı ile ve taksitle
alışveriş yapması durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi
geçerlidir. Taksitlendirme işlemlerinde, Alıcı ile kart sahibi
banka arasında imzalamış bulunan sözleşmenin ilgili hükümleri
geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile Alıcı arasındaki
sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın
gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip
edebilir.
11- Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin
kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden
itibaren 14 (ondört) gün içinde cayma hakkını kullanabilir.
Cayma hakkinin kullanılması için ayni süre içinde Satıcıya
e-posta veya 0 (262) 751 08 98 nolu telefona bildirimde
bulunulması ve mal/hizmetin 15. md. hükümleri çerçevesinde ve is
bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.perdesepeti.com.tr
web sitesinde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince,
kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3.
kişiye veya Alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura
aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın
ulaşmasını takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli Alıcıya
iade edilir ve 20 (yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade
alınır. Fatura asli gönderilmezse Alıcıya KDV ve varsa diğer
yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade
edilen mal/hizmetin teslimat bedeli satıcı tarafından
karşılanır.
.Cayma hakkının kullanılabilmesi için MESAFELİ SÖZLEŞMELER
UYGULAMA ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK Mmd.15 gereği sözleşme konusu mal/hizmetin
tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik
ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mal/hizmet olmaması
gerekmektedir.
12-Alıcı, kredi
kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde
kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı
sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karsı sorumlu
olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir;
doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcıdan talep edebilir
ve her koşulda Alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi
halinde, Alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı Satıcının
oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.
13: iş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek
ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere
kadar Tüketici Hakem Heyetleri tüketici mahkemesi bulunamayan
yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.